Carrefour hypermarkt Mons mikt op ongeziene winkelervaring


Winkelopeningen

Drie maanden na de transformatie van 44 Hypermarkten trommelde Carrefour België alweer een team van meer dan 500 distributie-experts op voor een nieuwe uitdaging: een ongeziene winkelervaring creëren en een winkel ontwerpen die volledig op de behoeften van de klant is afgestemd en die hij kan beleven. 

Hypermarkt Carrefour Mons Les Grands Prés is gebaseerd op zes principes:
1. Home made
2. Bastions: bier, wijn, wereldkeuken, producten gericht op gezondheid, chocolade
3. Shops in the shop
4. Hypergeconnecteerd
5. Try it, taste it
6. Hyperduurzaam

Deze nieuwe shopervaring begint al bij de omgeving van de winkel. De Hypermarkt maakt namelijk integraal deel uit van de galerij. De klapdeurtjes aan de ingangen zijn dan weer weggelaten. In de winkel kan de klant moeiteloos van de ene ruimte naar de andere lopen. Bovendien telt de Hypermarkt drie ingangen: via de bakkerij/gameruimte, via de bloemenwinkel en versmarkt, en via de beauty- en textielafdeling. De meubelen zijn laag, zodat de klant geniet van een panoramisch zicht over de hele winkel en de galerij. Deze nieuwe shopervaring is ook te danken aan de 270 medewerkers, onder wie 68 kassahostessen, de creatie van 10 nieuwe ambachten en de aanwerving van 40 medewerkers. Alle medewerkers volgden samen maar liefst 5000 uur opleiding.

Gerelateerde artikels

Delhaize Belsele

Winkelopening

Delhaize Belsele

2 min.
Albert Heijn Diest

Winkelopening

Albert Heijn Diest

2 min.
Spar Linkeroever

Winkelopening

Spar Linkeroever

2 min.

Actueel

Infosessie over harmonisering paritaire comités en de nieuwe franchisewet
Diversiteit in de rekken én in de kantine
Delhaize Belsele

Winkelopening

Delhaize Belsele

2 min.
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy