De imagocampagne ‘Samen bouwen aan een superbuurt’ is volop bezig!


De imagocampagne ‘Samen bouwen aan een superbuurt’ is volop bezig. Tot op heden hebben we in onze communicatie hoofdzakelijk de ‘Winkelkarquiz’ en de ‘Store Locator' in de kijker gezet. Sinds deze week start onze 2e fase waarbij we de E-coupons actief gaan promoten. Er zijn bonnen van Ijsboerke, Napoleon, Demak’Up, Tena, Okay, La William & Coca-Cola. Vraag uw klanten om www.superbuurt.be te bezoeken zodat ook zij de bonnen kunnen afdrukken.

Gerelateerde artikels

Buurtsuper.be reageert in Trends en op Kanaal Z op stuntpromoties
Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?
Vlaams voedingsgedrag ontrafeld

Actueel

Buurtsuper.be reageert in Trends en op Kanaal Z op stuntpromoties
Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?
Vlaams voedingsgedrag ontrafeld
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy