‘Samen bouwen aan een superbuurt’ met Coca Cola


De campagne belooft alvast opnieuw hét event van onze sector te worden. Gedurende de hele maand september brengen we de specifieke troeven van de buurtsuper onder de aandacht. Want … geen superbuurt zonder buurtsuper!

Deze partner bouwt samen met ons mee aan een superbuurt:

COCA COLA
"We willen dat tegen 2025 100% van onze verpakkingen terug ingezameld worden zodat ze niet eindigen als afval en we er nieuwe verpakkingen van kunnen maken. Deze sterke ambitie kunnen we niet alleen waarmaken. Daarom is het zeer belangrijk om samen te werken met al onze partners. Hieronder valt natuurlijk ook Buurtsuper.be die de kracht heeft om dit gezamenlijk mee te realiseren."

Coca Cola is partner voor de opruimacties, verzorgt enkele artikels in het E-zine, levert 10 verrassingszakken van Coca Cola voor de Super Jackpot en biedt E-coupons aan. 

Lees hier het campagnekrantje met alles wat je moet weten over onze imagocampagne! 

Gerelateerde artikels

Buurtsuper.be reageert in Trends en op Kanaal Z op stuntpromoties
Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?
Vlaams voedingsgedrag ontrafeld

Actueel

Buurtsuper.be reageert in Trends en op Kanaal Z op stuntpromoties
Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?
Vlaams voedingsgedrag ontrafeld
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy